fredag 26. august 2016

Venninnegave

Det er veldig godt å ha gode venninner! Og innimellom er det kjekt å gi en gave for å vise at man setter pris på dem. Denne takkegaven laget jeg til en av mine venninner. 

Jeg laget en gavekurv med strikkede grytekluter, hjemmelaget plommesaft, plommesyltetøy og eplesyltetøy. Alt er laget med frukt fra hagen. En koselig gave å gi bort! :-)




Oppskriften på gryteklutene er fra Sandnesgarn sitt nye hefte "Grytekluter". Jeg falt veldig for dette mønsteret, og strikket de i en farge som passer perfekt på min venninne sitt kjøkken. De er strikket i mandarin grande, og er tykke og gode.




Fakta:
Oppskrift: Sandnesgarn 1609 grytekluter.
Garn: Sandnes mandarin grande.
Garnmengde: Mintgrønn 150 g, hvit 50g.
Pinner: 4,0.

3 kommentarer:

  1. Heldig venninne som fikk så flott gave! :) God helg!

    SvarSlett
  2. Så fine grytekluter! Flott og koselig gave :)

    SvarSlett
  3. Virkelig en flott gave😀 Vil tro vertinnen ble fornøyd og glad😊 Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...