fredag 13. mai 2016

Luer til storebror

I vinter ble det akutt mangel på tykke luer til storebror i huset, så han fikk seg to nye. 

Den første er strikket i Drops karisma på pinne nr. 3,5. Mønsteret har jeg tegnet etter et bilde jeg fant på en russisk side. Jeg likte så godt mønsteret, og synes fargene var veldig fine! Denne luen er veldig tykk og god og passer på de kaldeste dagene. 





Dinoelskeren min ønsket seg selvsagt også en dinosaurlue, så det måtte han få. Oppskriften til denne triceratopsluen har jeg kjøpt her: http://www.micahmakes.com/pattern-store/worsted-weight-triceratops-hat. Den er heklet i dobbel tråd Sandnes lanett med heklenål nr. 3,5. Storebror elsker den og ble hoppende glad når den var ferdig! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...