mandag 14. mars 2016

Babyjakke

Lille jenten min vokser så fort! Plutselig er alle babyjakkene blitt i minste laget, så hun trengte en ny.

Det er så mange fine jakker jeg vil strikke til henne, så det var vanskelig å ta et valg. Jeg forsøker å tenke litt fremover, og ser jeg for meg hvilke jakker jeg vil strikke i 1 år, 1,5 og og 2 år. Så da falt valget tilslutt på denne søte flettejakken fra garnstudio.




En av årsakene til at denne jakken passet godt å strikke nå, er at den passer perfekt sammen med den brune ballongbuksen Noah fikk av min gode venninne Mallemolin da han ble født.




Et fint lite antrekk til lillemor. Jakke og ballongbukse, strikket krage, hårbånd med sløyfe og tøfler.

Jakken er daglig i bruk, og jeg er veldig fornøyd med valget! :-)




Fakta:
Størrelse: 6-9 måneder.
Oppskrift: Gratisk fra garnstudio: http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=2182&cid=1
Garn: Drops alpaca.
Garnmengde: 150g.
Pinner: 2,5.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...