søndag 17. januar 2016

Giveaway!

Jeg har fått gleden av å gi bort et gavekort fra Woolspire til en verdi av 200 kr. Woolspire har masse fint garn å velge mellom bl.a Dalegarn, Du store alpakka og Gjestal.





Det du må gjøre for å bli med i trekningen er å kommentere under dette blogginnlegget. Jeg blir veldig glad hvis du også vil følge bloggen.

Jeg har i tillegg lagt ut et bilde på instagram, så hvis du vil ha dobbel vinnersjanse kan du delta der også.

Vinneren trekkes neste søndag kl. 21.

10 kommentarer:

  1. Oj jeg vil være med!
    Jeg følger alltid med på bloggen din, du skriver så koselig og har så fine bilder. Og du er så flink å strikke!
    Jeg har også en blogg, men er skikkelig dårlig å oppdatere den, og siden dataen min har tatt fullstendig kvelden så blir det skikkelig dårlige innlegg :-/
    Stå på videre med bloggen din, jeg vil ha enda mer inspirasjon <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord! Lykke til i konkurransen! 😊

      Slett
  2. Henger meg på denne :) Nytt garn er alltid kjekt :)

    SvarSlett
  3. Jeg vil gjerne delta! Kjekt med nytt garn :) Jeg ser at de har mange forskjellige typer som jeg ikke har prøvd før, så det kunne vært spennende :)

    SvarSlett
  4. Kjekt å følge med på hva du strikker! Du er så flink! Det hadde vært litt kjekt med litt garn 😀😀👍

    SvarSlett
  5. Kjekt å følge med på hva du strikker! Du er så flink! Det hadde vært litt kjekt med litt garn 😀😀👍

    SvarSlett
  6. Ja takk, litt garn er aldri feil 😄

    SvarSlett
  7. Jatakk, mer garn. Får ikke nok. Og liker å handle på woolspire... Følger allerede bloggen din, den er fin.

    SvarSlett
  8. Blir gjerne med i konkurransen

    SvarSlett
  9. Jeg kan være med hvis du hjelper meg med et nytt prosjekt hvis jeg vinner ;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...