fredag 27. november 2015

Strikkede gaver til Lilly

Selv om jeg strikker masse selv, har jeg fått flere strikkede gaver til Lilly. Jeg klarer ikke å finne tid til å strikke alt jeg ønsker, så jeg er veldig glad for at min gode strikkevenninne har tatt seg tid til å strikke til jenten min! Jeg vet hvor mye arbeid det ligger bak hjemmestrikkede plagg, og setter utrolig stor pris på å få det i gave. Hun har en blogg som heter Mallemolin, og disse gavene dukker sikkert opp på bloggen hennes etterhvert.




Denne kjolen fikk vi i barselgave. Den er strikket i tynn alpakka. Mønsteret er fra Marte Helgetun sin bok "Strikk til barn, sjarm i hver maske". Den var forøvrig fjorårets julegave fra meg til henne. Kjekt når man får strikkede plagg i retur for strikkebøker! ;-) Kjolen er ca. størrelse 6-9 mnd. Gleder meg til Lilly vokser inn i den.




Denne jakken fikk Lilly til dåpen da min venninne var fadder. Den er strikket i tynn alpakka. Mønsteret er fra Klompelompe-boka. Den har nydelig mønster på ryggen! Jakken er ca. strl 3 mnd, og den brukes nesten daglig. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...