mandag 30. november 2015

Alidalue

I sommer strikket jeg en rumper til Lilly. Jeg kjøpte inn tre nøster av baby silk fra du store alpakka, men jeg brukte bare halvparten av garnet. Dette garnet er utrolig mykt og deilig, så jeg ville bruke restene til noe, og ikke la det bli en del av den store mengden restegarn som ligger bortglemt nederst i strikkekisten min. Det første jeg strikket var en Alidalue fra Klompelompe boken.




Luen er strikket i størrelse 3-6 mnd, og den er passelig nå når hun er 3 mnd. Den er fin sammen med rumperen som også passer nå. Begge deler er masse i bruk! :-)

Fakta:
Oppskrift: Alidalue fra Klompelompe.
Størrelse: 3-6 mnd.
Garn: Babysilk fra Du store alpakka.
Garnmengde: 32g. 
Pinner: 3,0. 


1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...