torsdag 27. august 2015

Heklede tøfler

Det finnes så mange fine tøfler og sokker til baby! Så mye fint, at det er vanskelig å velge ut favorittene. Jeg har allerede to par i størrelse 0-3 måneder, og ville lage noen som var litt større. Det trengs til vinteren.

Disse tøflene falt jeg for da jeg kom over et bilde på pinterest. Jeg finner utrolig masse inspirasjon på pinterest, men det er dessverre ikke alltid jeg klarer å finne oppskrift. Oppskriften på disse heter Flower Motif Baby Shoes, og den fant jeg heldigvis på ravelry!




Tøflene er heklet i merinoull fra sandnesgarn med nål nr. 3,5. De er laget i størrelse 3-6 måneder. De skal bli så fine å ha til kjoler og rumpere! 




Fakta:
Oppskrift: Kjøpt på ravelry: http://www.ravelry.com/patterns/library/flower-motif-baby-shoes
Størrelse: 3-6 måneder.
Garn: Sandnes merinoull.
Garnmengde: 33g.
Heklenål: 3,5.


1 kommentar:

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...