tirsdag 16. juni 2015

Sanderskjorta

Pauseprosjekt nummer tre innimellom hentesettstrikking ble Sanderskjorta til lillebror. Det er det siste pauseprosjektet mitt. Nå skal jeg bli ferdig med hentesettet før jeg begynner på noe nytt! :-)

Noah har sneket seg med på bildet denne gangen. Det er nemlig ikke så lett å ta bilder av strikkeplagg med en liten 1,5 åring i huset som vil undersøke alt. Han utbrøt "Oyyy!" når han fikk se skjorten, så jeg konkluderer med at den falt i smak. Nå venter vi bare på litt finere vær her på vestlandet slik at den kan tas i bruk.




Skjorten er strikket i drops baby merino. Mønsteret er fra flinke Jeanette Green design. Dette er det andre av hennes mønster jeg har strikket. Tidligere har jeg strikket Oh Sweet Daisy lue. Hun har veldig gjennomførte mønster, med gode forklaringer. 




Fakta:
Oppskrift: Kjøpt fra: http://jeanettegreendesign.myshopify.com/
Størrelse: 18 måneder.
Garn: drops baby merino.
Garnmengde: Blå 100g, en liten rest med hvit til striper.
Pinner: 3,5 og 4,0.


3 kommentarer:

  1. Kjempefin!! Gleder meg t å få den på pinnene! :)

    SvarSlett
  2. Fin sommerskjorte! Baby merino gir så tynne og gode plagg i bruk. Knappelukningen var en fin detalj :)

    SvarSlett
  3. Fin sommerskjorte og lykke til med hentesettet ;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...