onsdag 27. mai 2015

Krone til nyfødtfotografering

Jeg holder for tiden på med hentesettet til lillesøster i magen. Jeg har måttet gjøre en del tilpasninger og endringer i forhold til oppskriften, så det har tatt litt tid. Jeg har derfor blitt litt lei, og trengte å ferdigstille noe. Derfor satte jeg i gang med et par pauseprosjekt.

Et av pauseprosjektene er en liten heklet krone til nyfødtfotografering. Kronen gikk utrolig raskt å lage. Tror jeg brukte ca en halvtime på å hekle, montere og sy på litt bling. Det store hjertet er sydd på, mens de små er limt på. Det er så kjekt å bli ferdig med noe, så dette var et perfekt pauseprosjekt!




Søt krone, en prinsesse verdig! 


Fakta:
Oppskrift: Gratis fra ravelry: http://www.ravelry.com/patterns/library/newborn-crown-2
Størrelse: Nyfødt.
Garn: Sandnes merinoull.
Garnmengde: 6g.
Heklenål: nr 5,0.


7 kommentarer:

  1. Det var virkelig ei nydelig krone😀Det gjorde det lille ekstra med litt bling. Jeg har en liten gutt i magen som er ventet om ca 3 uker, og er på jakt etter en oppskrift på krone. Når jeg prøver linken til oppskriften får jeg beskjed om at den ikke er virksom lenger. Har du lastet den ned og evt kunne sendt den til meg. Da ville jeg blitt veldig glad ☺

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Denne linken virker hos meg: https://web.archive.org/web/20130227030140/http://morrowsunshine.blogspot.com/2013/02/free-pattern-newborn-crown.html Får du det til med den? Hvis ikke kan du skrive en mailadresse så kan jeg sende den.

      Slett
  2. Har du oppskrift på denne?�� den er fjernet fra ravelry!�� Send den gjerne på stinebakken@live.no Tusen takk! Mvh Stine

    SvarSlett
  3. Hei. Synes kronen var så fin men får ikke opp oppskriften. Hadde du hatt mulighet til å sende den til clothilde_80@hotmail.com
    På forhånd takk :-) Mvh Vibeke

    SvarSlett
  4. Hei! Skulle så gjerne fått oppskriften til denne kronen jeg også :-) visst du har muligheten kan du sende den til tonehelensh@gmail.com Da hadde jeg blitt glad :-)
    Mvh Tone Helen

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...