tirsdag 4. november 2014

Venninnegave

Forrige helg hadde en av mine venninner bursdag. Den ble feiret med en koselig jentekveld med god mat og god drikke. Jeg strikket et par kjøkkenkluter i bursdagsgave




Jeg har strikket en del kjøkkenkluter etterhvert, så det er fint å ha litt variasjon. Derfor strikket jeg kjøkkenklutene i rillestrikk denne gangen. Jeg vet ikke hva som er best mtp oppsugingsevne, så jeg venter på tilbakemelding og brukerundersøkelse. :-) Har du en favoritt? Eller er de like gode uansett struktur og mønster? 





Fakta:
Garn: Sandnesgarn Mandarin petit.
Garnmengde: ca 40 g.
Pinner: 3,5.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes ikke mønsteret har noen betydning, det viktigste for meg er at de ikke blir for tykke og at garnet ikke er mercerisert:) funker best, synes jeg! Flott gave:)

    SvarSlett
  2. Det var en kjempefin venninnegave! :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...