onsdag 16. april 2014

God påske! :-)

Nå har vi kommet frem til hytten, og er klar for noen rolige og avslappende dager. Vi har med oss bøker, spill, påskeegg og selvfølgelig strikketøy. Påskeprosjektet ble handlet på veien.


Jeg skal endelig begynne på Nancy jakken til meg selv. Jeg har drømt om den i flere måneder, og vurdert mange forskjellige fargekombinasjoner. Siden jeg aldri klarte å bestemme meg, gikk jeg for de originale fargene.  Gleder meg til å sette i gang! :-)


Et lite prosjekt til fikk være med meg fra strikkebutikken. Jeg fallt sånn for denne herlige melerte blåfargen. Sandnes hadde kommet med nytt hefte med sommerklær til barn. Jeg er ikke så glad i bomullsgarn, så jeg gikk heller for mini alpakka. 

Det er dyrt å være impulsiv. 850 kr ble igjen i butikken. Men det skal bli en deilig kofte til meg og en nydelig drakt til Noah. Hva er ditt Påskeprosjekt? 

God påske! :-)

2 kommentarer:

  1. God påske til deg også! Jeg har også kjøpt garn til Nancy i orginalfarger. Gleder meg til å se din når den blir ferdig:)

    SvarSlett
  2. Herlig! Ja, det er dyrt meg så gøy! Gleder meg til å se ferdige plagg:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...