søndag 9. februar 2014

Morsdagsgave til min snille mamma

Min mamma ønsket seg en lue til morsdagen i år, og det måtte hun selvfølgelig få! Hun ville ha en enkel og ikke alt for tykk lue, i en nøytral farge. Etter å ha sett mye på garnstudio.no, fant hun ut at en lue var vist ikke bare en lue likevel.. Men til slutt klarte hun å velge en, og det ble denne rilleluen

Luen er strikket i karisma. Jeg bestilte garn på nøstenett.no, og to dager etter lå de i postkassen min og ventet. Genialt at det går så fort! Håper mamma liker luen!




Jeg har fått nydelige tulipaner av guttene mine!




Og to kjempefine kort! Her er det ene, tegnet rundt hendene til Emil <3




Gratulerer med morsdagen alle mødre! <3


Fakta:
Størrelse: s/m.
Garn: Drops karisma.
Garnmengde: 70g.
Pinner: 4,0.


3 kommentarer:

  1. Det var en fin lue til mor! Og for et fint kort du fikk:)

    SvarSlett
  2. Flott lue, tenker hun ble glad for den :) og så koselig kort du har fått!

    SvarSlett
  3. Så koselige morsdagsgaver. Både din til din mor, og de du selv fikk :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...