onsdag 16. oktober 2013

Vimpler til en bursdagsgutt

For en liten stund siden sydde jeg en vimpelrekke til babyrommet. Jeg synes den ble så fin, og jeg hadde rikelig med stoff  til overs, så derfor laget jeg en til min yngste nevø også. Han har akkurat fylt ett år, og fikk vimpelrekken i bursdagsgave. Han var nok ikke så veldig opptatt av vimelrekken. Han satte mer pris på bilen som han fikk i samme pakke. Men foreldrene likte den heldigvis! :-)




Jeg har fått meg en ny sybok. Denne har jeg ventet lenge på, den ble forhåndsbestilt i sommer.  Når jeg hørte at de flinke sybloggerne "Heilt spesiell" og "Jubel" skulle lage sybok, måtte jeg bare ha den! Og boken lever absolutt opp til forventningene! Jeg synes mange lignende bøker skuffer litt. De inneholder ofte en del unyttige eller rare oppskrifter, og lite som jeg virkelig vil lage. Men denne boken er fullspekket med nyttige, brukbare og fine oppskrifter, og har en veldig god syskole! Bare bra, fra perm til perm! Gleder meg til å forsøke å sy litt fra denne boken. :-)




1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se hva du tryller frem fra boken! Vimplene var i hvert fall flotte :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...