fredag 30. august 2013

Guttestrikkeboka til en guttemamma

Jeg har fått ny strikkebok i posten, og det er alltid like gøy! Denne gangen var det "Den store guttestrikkeboka" av Charlott Pettersen, jeg bare måtte kjøpe. Den inneholder oppskrifter på gutteklær fra 0-8 år. Perfekt for meg som snart er mamma til to gutter! :-)




De fleste oppskriftene er retro og kjempekule! Det er igrunn synd at lillebror ikke trenger så masse strikkeklær, jeg har nemlig mer enn nok etter Emil. Men noen knebukser og knestrømper må det iallefall bli! Så kan jeg jo strikke masse til storebror, da får begge guttene brukt det.

Noe nytt må da lillebror få. Som vist tidligere har jeg strikket en nytt teppe til ham: http://strikkemette.blogspot.no/2013/05/gutt-eller-jente.html. Jeg holder også på med et nytt hentesett. Slik ser det ut foreløpig:




Gleder meg til å vise hele settet når det (snart) er ferdig! :-)


2 kommentarer:

  1. Gleeeder meg til å ta ein titt i boka!! :) Og hentesettet vert aldeles nydeligt! ;)

    SvarSlett
  2. Det ser ut som at den boka høyrer heime i bokhylla mi! Får sette den på ønskelisten :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...