mandag 3. juni 2013

Enda flere baby converse..

Det har blitt noen baby converse det siste året. Her kommer to par til. Også denne gangen heklet i Drops merino ekstra fine.




De er både enkle og raske å hekle. Super å gi i barselgave! Og barselgave ble det av disse to parene, som av de tidligere.




Men nå har jeg heklet så mange at jeg har blitt litt lei. Jeg er ikke den som liker for masse gjentagelser, så nå får jeg ta en liten pause på conversefronten. Kanskje det blir et par til min lille spire som kommer i høst? :-)


Fakta:
Størrelse: Ca 0-6 mnd.
Oppskrift: Gratis fra ravelry: http://www.ravelry.com/patterns/library/baby-converse-shoes
Garn: Drops merino ekstra fine.
Garnmengde: Ca 25g av hver farge, og en liten rest av svart.
Heklenål: 3,5 og 4,0.

2 kommentarer:

  1. Utrolig skjønne! Tar du bestillinger? ;-)
    Hilsen Ann-Christin

    SvarSlett
  2. Dei er skikkelig søte! Men sjønner godt at du blir lei etter å ha hekla så mange... ;)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...