torsdag 6. juni 2013

Bokmerket mitt

Jeg har begynt å lese en serie som heter "Kystfolket". Da kom jeg plutselig på at jeg må vise bokmerket mitt.  Jeg heklet det for noen år siden. Det er mye finere enn papirbokmerkene som følger med nye bøker, eller en brett i hjørnet. :-) 




Ikke akkurat en bokorm, men en bokøgle kan vi vel kalle det. 




Bokmerket gikk raskt å lage og var enkelt å hekle, men det ble litt montering underveis, og mange tråder å feste. 




Fakta:
Oppskrift: gratis fra ravelry: http://www.ravelry.com/patterns/library/gecko-bookmark
Garn: Bomull sport fra sparkjøp.
Garnmengde: ca. 15g.
Heklenål: 3,5.
Annet utstyr: to øyne og lim.


1 kommentar:

  1. Søt! Det må være morsomt å åpne boken, for så å bli møtt med dette blikket :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...