torsdag 2. mai 2013

Siste plagg fra babykassen

Her er det siste plagget vi har hentet frem fra babykassen. Jeg har ikke vist alt fra den berømte kassen på bloggen enda, men dette er den største størrelsen jeg strikket i nøytrale farger, i tiden før barn var kommet på planen. Settet er egentlig strikket i ett år (av og til lurer jeg veldig på størrelsene i disse heftene), men jeg vil si det er størrelse to til tre år. Vi fant det frem i vinter, og det er sikkert passelig til neste vinter også. 




Jeg har strikket med bambino ull. Et av favorittgarnene mine. Det er litt tykkere enn vanlig babyull, og kjempemykt og godt. Som tidligere nevnt er det gått ut av produksjon. Trist, for ingen andre har like fine farger som dette garnet var i!




Nydelig mønster i enda nydeligere farger!




Fakta:
Størrelse: 2-3 år
Oppskrift: Idena bambino ull nr. 254.
Garn: Bambino ull.
Garnmengde: hvit ca. 200g, grønn ca. 50 g, brun ca. 50g.
Pinner: 2,0 og 2,5.


5 kommentarer:

  1. Nydelig sett i kjempefine farger :) man han lure litt på de størrelsene noen ganger ja..

    SvarSlett
  2. Kom tilfeldigvis over denne bloggen:) Så masse fint du lager! Og settet over her var bare helt nydelig:)

    SvarSlett
  3. Hehe...ja det var dei størrelsene ja.... Ikkje til å bli klok på! ;) Men uansett ein nydelig genser! :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...