torsdag 16. mai 2013

Knapperas!

Jeg har handlet litt på nettet igjen. :-) Jeg har kjøpt meg masse knapper på etsy og e-bay. Det er første gangen jeg har forsøkt å handle der, og gjett om jeg er fornøyd! Knappene kommer fra Kina, og de var BILLIGE! Det er flere hundre knapper her, og jeg betale ca 500 kr for alt sammen. Jeg går nok ikke tom for knapper med det første...




Her er det masse snop!  :-)




Mange forskjellige treknapper med håndmalte motiver. Nydelige! 




Plastknapper i knæsje farger.


  

Jeg innser at det var mange "jenteknapper" her. Og jeg som har en gutt... :-) Grunnen til at det ble sånn, er rett og slett fordi det var så mange fine "jenteknapper". "Gutteknapper fant jeg lite av", denne gangen. En god unnskyldning til å handle mer en annen gang. :-) Uansett, jeg strikker en del gaver, og det har jeg tenkt til å fortsette med, så jeg skal nok få brukt litt "jenteknapper" også. 

Jeg har også kjøpt meg noen nye strikkebøker på salg. Alltid hyggelig med salg!




I tillegg har denne månedens hovedbok fra hobbyklubben kommet. Denne gangen "Handmade". Den andre boken basert på norske sybloggeres beste oppskrifter. Den måtte jeg selvfølgelig ha! 




Tenk at alt tilfeldigvis kom i posten samme dag. :-) Det føles som julaften. Nå skal jeg kose meg med masse inspirasjon! Kjenner allerede at det kribler :-)


1 kommentar:

  1. Wow! Her var det maange knapper! Du går nok ikke tom på en stund, vil jeg tro ;)

    Ha en god 17.mai!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...