fredag 10. mai 2013

Herlig sparkebukse

Når vi har funnet veien til babykassen vil jeg vise litt mer derfra. Jeg har fortsatt litt på lager. Denne sparkebuksen strikket jeg også før jeg ble gravid. Jeg synes det er så søtt med sparkebukser, og dette er et herlig eksemplar av sorten!

Heftet med garn ble kjøpt med på hyttetur, en fredag for litt over tre år siden. Jeg fant oppskriften og garnet på en Rema 1000 butikk av alle ting. Små skatter kan dukke opp på de mest uventede steder.

Legg merke til de søte knappene! :-) Du kan forresten også legge merke til kleshengeren. Emil har ca. ti sånne som jeg har heklet trekk på. De sniker seg ofte med på bloggen, men jeg tenkte jeg skulle vise alle i sin fulle prakt en gang.

Fakta:
Størrelse: 3 måneder.
Oppskrift: Mor Aase nr. 11, baby og småbarn 0-6 år.
Garn: Mor Aase baby ull.
Garnmengde: 200g.
Pinner: 2,5.

7 kommentarer:

  1. Den sparkebuksen var kjempefin og fargen var nydelig!

    SvarSlett
  2. Kjempefint. Kjekt med alt som allereie er strikka. Før eg fekk borna strikka eg noko heilt vanvittig, men etter Malin kom så vart det sterkt redusert. Synd men slik er det

    SvarSlett
  3. Så mykje fint du strikker, er kjekt å kikke på siden din

    SvarSlett
  4. Så flott. Sånne ble mye brukt før i tiden. Kjekt at det kommer tilbake. Mjukt og godt for de små.
    Klem

    SvarSlett
  5. Dette hefte har eg kjøpt også, og det ene og alena på grunn av den buksa! Den er så utrulig søt! Og for ein herlig grønnfarge! :)

    SvarSlett
  6. Så utrolig skjønn! Mønsteret på bærestykket var bare helt nydelig:-)

    SvarSlett
  7. Nydelig bukse i en herlig farge :-) Her var det hyggelig å titte!