mandag 11. mars 2013

Ut på tur med ny lue

Her på vestlandet har det vært nydelig vær de siste ukene. Solen har strålt nesten hver dag, men det er likevel kaldt. Perfekt vær å gå tur i, noe vi har gjort masse. Isen begynner å smelte, og det blir igjen mulig å gå på fjellet og andre turstier. Det nermer seg vår! :-)




Jeg har strikket meg en ny lue. Det er ikke vanskelig å se hva som er favorittfargen min. Mørkeblå lue, den andre i samlingen, og mørkeblå jakke. God fantasi her altså! Garnet jeg har brukt heter Alfa. Det har litt glitter i seg, og er kjempefint. 




En fin fuskepelsdusk på toppen.




Fakta:
Oppskrift: Gratis fra Pickles: http://www.pickles.no/tipp-topplue/
Garn: Alfa fra Sandnesgarn
Garnmengde: 100g
Pinner: 5,5


4 kommentarer:

  1. Kjempefin Mette, du er så flink og produktiv! Nå kan jeg angre på at jeg aldri kom igang, med deg som læremester....

    SvarSlett
  2. Fiin lue! Blått er flott :)

    SvarSlett
  3. Flott lue, likte fargen veldig godt :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...