mandag 17. desember 2012

En liten smugtitt på julegavene

Jeg har strikket litt julegaver den siste tiden. Jeg kan selvfølgelig ikke vise hele resultatet før jul, men her kommer en liten smugtitt.

Det strikkes blant annet ugler.




Og jeg bruker spreke farger. Herlig å jobbe med! Man blir i godt humør av sånt.




Jeg har storkost meg med julegavestrikkingen. Det er ikke noe som er kjekkere å gi bort enn det man har laget selv. Håper gavene faller i smak, og at mottakerne blir fornøyd!




Nå er jeg snart ferdig med de hjemmelagede julegavene. Og jeg gleder meg masse til jul! Når julen er over, og alle pakkene åpnet, skal jeg vise flere bilder av gavene.

Ønsker alle en riktig god jul! :-)


4 kommentarer:

  1. Det vert kjempefint Mette. Ein berre MÅ verte glad av slike omtenksome gåver.

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til å se mer! God jul!

    SvarSlett
  3. Så fin strikk i spreke farger! Kjekt å kunne gi bort gaver man har laget selv :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...