søndag 11. november 2012

Fy så skittent det er hos deg!

Her har du noen vaskekluter, ta hintet og bruk dem! Er det det jeg sier ved å gi en sånn gave??




Det er ikke det som er tanken bak altså. Kjøkkenkluter er jo tross alt noe alle trenger. Disse klutene er rett og slett veldig gode. De har god oppsugingsevne, ser bra ut, pynter opp kjøkkenet og de tåler koking. Alle kriteriene jeg søker i en kjøkkenklut.




Dette, sammen med litt kosmetikk, ble i dag gitt som bursdagsgave til min svigerinne. Hun har nytt hus, med et nydelig kjøkken, og er glad i grått.




Og huset hennes er, by the way, ikke skittent ;-)


Fakta:

Oppskrift fra garnstudio http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=139&d_id=38&lang=no
Garn: DROPS paris
Garnmengde: Ca.et nøste pr klut
Pinner: 5,0



2 kommentarer:

  1. Så dekorative og så enkle å lage!! Kunne virkelig masseprodusert desse i alle mulige farger!! :) Og så e d jo prikken over I'en med ein liten merkelapp! :)

    SvarSlett
  2. Haha, jeg har ikke tenkt på at det er slik det kan oppfattes å få vaskekluter :p
    Var ikke så stor fan av strikkede kluter før, men nå har jeg lagt min elsk på de! De er så fine også er det er raskt og morsomt strikkeprosjekt :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...