mandag 15. oktober 2012

Klar for mørke høstkvelder!

Etter en sommer med masse arbeid og lite strikking, er jeg nå superklar for høst. Jeg ser for meg stormfulle og mørke kvelder. Jeg gleder meg til å sitter under teppet, med fyr i ovnen, stearinlys tent og strikketøyet i fanget. Skikkelig høstkos!

Sulteforet på strikking som jeg er, har planleggingen av nye prosjekter tatt litt av. Kombinert med følelsen av at jeg fortjener å unne meg selv noe fint, og litt mindre å bruke penger på, så har resultatet blitt (litt for) ivrig netthandling.

Så her ser du garnet jeg har kjøpt inn...........! :-/

Noen nøster har det blitt ja.. Herlige farger, ikke sant?!

Jeg har også kjøpt litt utstyr. Dette er "The knit kit". Et supert hjelpemiddel for strikkere på farten. Her er pinnemåler, målebånd, rundeteller, maskemarkører, saks, nål, trådkutter, heklenål og maskestoppere. Alt i en liten boks som får plass i hvilken som helst veske. Genialt! Og så er den tilogmed rosa :-)

Denne investeringen er jeg veldig fornøyd med. Den heter "Namaste" rundpinneveske. Endelig har jeg fått samlet alle rundpinnene mine på en plass!

For tiden har jeg "Snill vintergenser" fra Pickles på pinnene. Herlig høstfarge! Hva strikker du?

Nå er jeg klar for en høst/vinter med masse strikking! Har mange spennende prosjekter på planen, i fine farger. Følg med videre for å se hva alle disse nøstene skal bli til! :-)

5 kommentarer:

  1. Spennande! Gleda meg til å sjå, kjenne og nesten smake på alt det fine du har kjøpt. Slik veske har eg vurdert og, rundpinnane lever ukontrollert akkurat no. Ta den med i kveld om du kan ;-)

    SvarSlett
  2. Glede meg te å sjå meir :):) eg og har vurdert den veska, mine pinna e og øve alt;) hehe. Kor har du kjøpt den rosa boksen?;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Har kjøpt den på strikkenett.no :-)

      Slett
  3. Så mye fint garn :) Jeg og lurer på kor du har kjøpt den rosa dingsen? Masse flott på bloggen din, legger meg til som følger og gleder meg til å se hva du strikker frem av dette fine garnet :) Selv holder jeg på med en liten jakke :)

    SvarSlett
  4. Nå kjenner jeg suget etter å kjøpe mer garn selv! :P