søndag 26. august 2012

I`m back!

Oi, nå var det blitt lenge siden siste blogginnlegg! Tiden siden sist har jeg brukt på..... kan du gjette?? Maling såklart, ikke noen overraskelse det. Men har også hatt en herlig og etterlengtet ferie. Vi har slikket sol, badet og ikke minst slappet av i Spania.

Før ferien var jeg sliten av all malingen, og strikkingen var helt stoppet opp. Jeg har ikke strikket så masse i ferien heller, men jeg har tenkt. Gjett om jeg har tenkt og planlagt! Når høsten nermer seg kommer alltid den vanlige inspirasjonsoverfloden. Det begynner det å klø noe voldsomt i strikkefingrene, og hjernen bugner over av ideer.

Jeg har handlet masse garn på nettet, og har store planer. For første gang skal jeg prøve å strikke noe annet enn luer og småplagg til meg selv. Jeg har ikke turt tidligere, i tilfelle størrelse eller passform skulle være feil. Kjedelig å bruke masse tid og penger på noe som ikke blir brukt. Men nå har jeg altså bestemt med for å ta sjangsen. Jeg skal strikke meg en uglegenser, og en kjempefin tunika fra Veera Välimäki. Dette blir en spennende høst! :-)

I tillegg skal jeg få ferdig Mariussettet en gang for alle. Jeg skal strikke barselgave til min lille nevø som kommer i september, lue og votter til Emil, og masse julegaver. Nå kan regnet og høststormene komme! (Eller snart ihvertfall.. Har bare litt igjen å male utendørs først.. :-)).


En korg full av nytt og deilig garn. Let the fall begin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...