mandag 5. mars 2012

Pakke fra hobbyklubben!

På lørdag kom det pakke i posten fra hobbyklubben, JIPPI!


Jeg har vært medlem i hobbyklubben tidligere. Meldte meg ut fordi jeg ofte glemte å avbestille bøker jeg ikke ville ha. Nå gjør jeg et nytt forsøk. Kanskje jeg kan klare det denne gangen. :)


Disse bøkene har jeg hatt lyst på lenge (selv om jeg ikke har hatt planer om å lære meg å sy). Bare fordi bøkene er så fine, med søte farger og polkadots. Elsker polkadots! (Var det noen som sa jentete??)

I det siste har jeg fått kjempelyst til å lære meg å sy. Har sett på mange syblogger, og klør i fingrene når jeg ser hvor masse fint de lager. Det er jo praktisk å kunne sy litt også. Er så heldig at jeg har en mor som er kjempeflink til å sy. Hun skal lære meg. Gleder meg til å komme i gang! Tenkte jeg skulle begynne med gardiner til huset, og etterhvert prøve meg på klær til Emil. Så om ikke lenge skal jeg og mamma handle inn stoff og utstyr. Det blir gøy!


Dette heftet inneholder mange fine sokkeoppskrifter.


Etui med strømpepinner 2,5-4,5. Måtte bare ha det! Det er jo rødt med polkadotter! Har ønsket med et etui til strikkepinner lenge. Dette var kjempefint, men det har ikke plass til flere pinner enn de som fulgte med. Tror kanskje jeg skal sy et etui med plass til alle pinnene mine når jeg har lært meg å sy.


Denne boken har mange fine norske oppskrifter! Har planer om å strikke meg en Mariusgenser. Kanskje neste vinter?


Ja, hva skal jeg si om denne? Hadde vært gøy å kunne designe litt selv. Ofte ser jeg for meg noe jeg vil ha, men så finner jeg det ikke i butikker eller oppskrifter. Nå har jeg ihvertfall mulighet til å prøve meg litt selv, hvis jeg har tålmodighet.. :)



Arne og Carlos nett, til å ha strikketøyet i. Nå er det slutt på å drasse rundt med strikketøyet i gamle slitte poser, som pinnene stikker hull i så de faller ut. Og så er det jo kjempestilig!

Så mange planer, så liten tid. Døgnet skulle hatt minst 48 timer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...