søndag 12. februar 2012

Morsdag

I dag er det morsdag. Min andre sådan. I går fikk jeg blomster av Emil. Første gang siden 2007 min mann har kjøpt blomster til meg, så jeg er ikke bortskjemt på det området. Gjett om jeg ble overrasket og glad! Pål var også overrasket over hvor glad jeg ble for "noe så lite", så får håpe han tar det til etterretning. ;) Han syntes forresten den var unødvendig å nevne når han kjøpte blomster sist i bloggen. Synes ikke han kom så godt ut av historien lenger da...




I dag fikk jeg sove lenge, og fikk frokost på sengen. Herlig! Ikke masse som kan måle seg med å få en strålende liten krølltopp opp i sengen om morgenen, som strekker ut armene for å gi mamma klem og sier "aaaaah!".

På pinnene denne dagen har jeg Mariusgenser til Emil. Har akkurat gjort ferdig luen, så den skal jeg snart vise. Har også strikket barselgave til en liten jente som skal komme i slutten av måneden. Så bilder av den skal legges ut når gaven er levert.




Dagen i dag skal tilbringes hjemme, og stikkordet er familiekos. Akkurat som det skal være på en morsdag. Vi bakte boller i går, og i skrivende stund står en kake i ovnen. Får besøk i ettermiddag som skal hjelpe oss å spise opp. Gratulerer så masse med dagen til alle mødre!

1 kommentar:

  1. Herlig morsdag! :) Blomster er utrolig kjekt å få. Har selv en mann som ikke er så (host) oppfinnsom på blomsterområdet :p men når det da først skjer, så blir man veldig glad :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...