fredag 24. februar 2012

Mitt første blogginnlegg!

Jeg har igrunn akkurat oppdaget bloggverdenen. Er det mulig? tenker du kanskje.. Ja, jeg er visst litt treig, men bedre seint enn aldri!

Jeg har i det siste lest en del blogger, og det har gitt meg inspirasjon til å starte min egen. Dette blir hovedsakelig en strikkeblogg, men med innspill fra litt andre ting som interiør, scrapping, hverdagslige gleder og ellers det som måtte oppta meg.

Når jeg har lest strikkeblogger har jeg blitt inspirert, imponert og fått masse gode tips. Jeg håper å kunne inspirere andre som titter innom min blogg. Å spre strikkeglede er noe av det kjekkeste jeg vet! Håper også på tilbakemeldinger og tips fra lesere.

Jeg begynner med et bilde av mitt siste kupp fra garnbutikken. Det er ingenting som gleden ved å komme hjem med en pose full av garn, og hive seg over neste prosjekt!





Dette skal bli et Mariussett til min sønn, bestående av: genser, bukse, lue, votter og sokker. Gleder meg til å begynne!

4 kommentarer:

  1. Du er så søt, Mette! :) eg gledar meg til å følgja deg. For ein heldig Emil-gutt som får Marius-sett! Lykke til :)

    klem Lina

    SvarSlett
  2. Velkommen i blogglandia! Håper du får det like artig her som jeg har hatt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Storkoser meg foreløpig :)

      Slett

Takk for at du legger igjen en kommentar, det er så gøy å lese! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...